ابلاغ سهم بودجه استانی از محل اعتبارات اتحادیه کشوری مؤسسات تا پایان هفته
کد خبر: 3949373
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

ابلاغ سهم بودجه استانی از محل اعتبارات اتحادیه کشوری مؤسسات تا پایان هفته

طی هشتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مطرح شد تا پایان هفته جاری سهم بودجه استانی از محل اعتبارات روشن و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از اتقان، هشتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، اول بهمن‌ماه با ریاست مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، محمد انجم‌شعاع، رحیم قربانی‌، سیدمحسن موسوی‌بلده، سیدعلی‌محمد سرسرابی، حسن محمدی، میثم طاهرآبادی، حسین خاکساری‌هرندی، امیرحجت مرادی، پیمان سلیمی، محمدحسین اسلامی‌جهرمی، جواد سعیدی و حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی و لاله افتخاری، نهضت حورزاده به صورت حضوری و مجازی در سالن اجتماعات سازمان دارالقرآن‌ الکریم برگزار شد.

در ابتدای این نشست و پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، گزارشی از اقدامات انجام شده و تعاملاتی که با دستگاه‌ها، برقرار شده، از سوی محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت ارائه شد. در ادامه درباره بررسی راهکارهای حل مشکل بیمه معلمان قرآنی، پیشنهاداتی ارائه شد.

همچنین درباره نحوه تخصیص و هزینه‌کرد اعتبارت منشور توسعه فرهنگ قرآنی بحث و تبادل نظر و درباره چگونگی توزیع آن براساس برنامه‌های ابلاغی شورای توسعه تصمیم‌گیری شد.

در ادامه نیز مقرر شد، یکشنبه، پنجم بهمن‌ماه، علاوه بر جلسه کمیته تلفیق، نشستی هم با اعضای کمیته تخصیص درباره نهایی‌سازی عناوین برنامه‌ها برپا شود. بدین ترتیب تا پایان هفته جاری سهم بودجه استانی از محل اعتبارات روشن و ابلاغ خواهد شد.

طی این جلسه برنامه‌ها و پیشنهادات مطرح شده با رأی تمامی اعضا، تصویب و به مدیرعامل جهت اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام
captcha