رقابت هنری دانشجویان یزدی با موضوع شهدا برگزار می‌شود
کد خبر: 3949425
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

رقابت هنری دانشجویان یزدی با موضوع شهدا برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری بزرگ‌ترین رقابت هنری دانشجویان استان در قالب پنجمین جشنواره «رویش» با موضوع چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد خبر داد.

بزرگترین رقابت هنری دانشجویان یزدی با موضوع شهدا برگزار می‌شودعلی پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد،‌ در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری بزرگترین رقابت هنری دانشجویان استان در قالب پنجمین جشنواره ادبی هنری «رویش» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با موضوع چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد برگزار می‌شود.

پورمیرزایی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند در 5 بخش اعم از هنرهای تجسمی، فیلم، شعر، ادبیات و هنرهای آوایی و 21 رشته اعم از عکاسی حرفه‌ای، تصویرسازی، طراحی پوستر، نقاشی، خوشنویسی، فیلم مستند موبایلی و حرفه‌ای، فیلم کوتاه موبایلی و حرفه‌ای، موشن‌گرافی، انیمیشن، نماهنگ، اشعار طنز، آیینی و ویژه شهدا، نمایشنامه، داستان و دل‌نوشته و همچنین هنرهای آوایی پاپ و سنتی در این جشنواره شرکت کنند.

وی؛ «سرداران و 4000 شهید استان یزد»، «شهدای انقلاب اسلامی»، «شهدای دفاع مقدس»، «شهدای مدافع حرم» و «شهدای سلامت» را از جمله محورهای این جشنواره اعلام کرد و با اشاره به اینکه طرح‌های هنری در این جشنواره حمایت می‌شوند بیان کرد: به آثار برگزیده در پنجمین جشنواره هنری رویش نیز جوایزی به مبلغ 150 هزار تا چهار میلیون تومان پرداخت می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد، 15 اسفندماه را آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان برای اطلاع از قوانین و نحوه شرکت در جشنواره می‌توانند به سایت Rooyeshfestival.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha