ملت یمن مسیر بازپس‌گیری حق حاکمیت و استقلال خود را ادامه می‌دهد
کد خبر: 3949898
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
سخنگوی انصارالله:

ملت یمن مسیر بازپس‌گیری حق حاکمیت و استقلال خود را ادامه می‌دهد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در توییتی با اشاره به راهپیمایی عظیم روز دوشنبه مردم علیه آمریکا نوشت: ملت یمن همچنان در مسیر آزادسازی، پایان دادن به تجاوز، شکستن محاصره و بازپس گیری کامل حق حاکمیت و استقلال خود حرکت می‌کند و این راه را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله نوشت: این همان یمن عزیز با مواضع انسانی، انقلابی و دارای حق مقابله با آمریکا و ائتلاف جنایتکارش است.

وی با انتشار تصاویری از راهپیمایی بزرگ روز دوشنبه مردم یمن علیه آمریکا نوشت: ملت یمن همچنان در مسیر آزادسازی، پایان دادن به تجاوز، شکستن محاصره و بازپس گیری کامل حق حاکمیت و استقلال خود حرکت می کند.

ده‌ها هزار یمنی عصر دوشنبه با برگزاری تظاهرات ضدآمریکایی، اقدامات «تروریستی» آمریکا علیه ملت یمن را محکوم کردند.

این تظاهرات با شعار «محاصره و جنگ آمریکا، جنایات تروریستی است» و در صنعاء (شمال یمن) و الحدیده (غرب یمن) برگزار شد.

ملت یمن مسیر بازپس‌گیری حق حاکمیت و استقلال خود را ادامه می‌دهد

همچنین تظاهرات مشابهی در دیگر شهرهای یمن از جمله در عمران، ذمار، إب و صعده برگزار شد و مردم در این تجمع‌ها تحریم انصارالله را محکوم کردند.

در روز جهانی همبستگی با مردم یمن که دیروز، 6 بهمن برگزار شد؛ ۳۰۰ سازمان و نهاد حقوق بشری در تظاهرات مجازی علیه جنگ یمن در شبکه‌های اجتماعی شرکت کردند.

نهادهای مختلف سراسر جهان از آمریکا، انگلیس، یمن، استرالیا، بنگلادش، کانادا گرفته تا شیلی، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، لهستان، اسپانیا و سوئیس ضمن شرکت در این پویش جهانی، پایان جنگ یمن را خواستار شدند.

انتهای پیام
captcha