دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن و صحیفه سجادیه در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3950017
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
به همت معاونت قرآنی وزارت ارشاد؛

دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن و صحیفه سجادیه در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از برگزاری دوره‌های آموزش مفاهیم قرآن و صحیفه سجادیه با محوریت استان کرمان خبر داد.

برگزاری دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن و صحیفه سجادیه در کرمان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش معاونت قرآنی وزارت ارشاد از آغاز برگزاری دوره تربیت مربی در رشته مفاهیم قرآن کریم و صحیفه سجادیه، خبر داد و گفت: این دوره در راستای افزایش تجربه و مهارت تدریس آموزه‌های قرآن و عترت و پرورش مربیان فرهیخته و به همت دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاون برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره با حضور داوطلبان استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و با محوریت استان کرمان از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و به مدت دو هفته به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد تصریح کرد: در این دوره‌ها که تدریس دروس آنها همگی توسط اساتید برجسته انجام می‌گیرد، حدود 80 نفر پس از احراز شرایط حضور در دوره، شرکت دارند.

اسماعیلی اظهار کرد: در راستای اجرای مرحله اول دوره‌های تربیت مربی رشته‌های مفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، تاکنون چهار استان به محوریت استان فارس این دوره‌ها را گذرانده و 11 استان دیگر نیز با محوریت استان‌های اصفهان، کرمانشاه و فارس به زودی در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

یادآور می‌شود در مرحله دوم طرح نیز سایر استان‌های کشور با محوریت سه منطقه دوره‌های مشابه را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha