«شاه‌میوه» و «دغاغله» جلسات حضوری آموزش خود را از سر گرفتند
کد خبر: 3950079
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

«شاه‌میوه» و «دغاغله» جلسات حضوری آموزش خود را از سر گرفتند

دو استاد پیشکسوت قرآنی کشورمان پس از یک دوره تعطیلی جلسات حضوری آموزش قرآن به خاطر شیوع ویروس کرونا، برپایی این جلسات را از سر گرفته‌اند.

«شاه‌میوه» و «دغاغله» جلسات حضوری آموزش خود را از سر گرفتندبه گزارش ایکنا، غلامرضا شاه‌میوه و مهدی دغاغله، دو استاد پیشکسوت و از داوران مسابقات بین‌المللی قرآن پس از تعطیلی چندماهه جلسات آموزشی خود اقدام به راه‌اندازی مجدد جلسات به شیوه حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرده‌اند.

بر همین اساس غلامرضا شاه‌میوه جلسات خود را از یکشنبه 12 بهمن‌ماه در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بینه آغاز می‌کند. این جلسه از ساعت 18 تا 20 در خیابان احمدآباد، ابتدای خیابان گلزار برگزار می‌شود. در اطلاعیه‌ای که این پیشکسوت قرآنی در صفحه مجازی خود منتشر کرده بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید شده است.

همچنین مهدی دغاغله، از اساتید پیشکسوت کشور نیز از هشتم بهمن‌ماه جلسه آموزش خود را آغاز خواهد کرد. این جلسه به صورت حضوری در مسجد قبا واقع در کوی بوستان، جنب منازل سازمان آب و برق خوزستان و بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود.

به نظر می‌رسد پس از کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور اساتید قرآنی به تدریج شروع به از سرگیری جلسات حضوری خود کرده‌اند، خبر خوشحال‌کننده‌ای که می‌تواند رونق‌بخش جلسات حضوری آموزش قرآن پس از یک سال رکود باشد.

انتهای پیام
captcha