رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: روز بدون فوتی کرونایی دیگری در کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته رقم خورد. 
به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز، ۸ بهمنماه در نشستی با اشاره به بستری هشت مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا در کرمانشاه، اظهار کرد: ۳۲ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی شدند.
وی افزود: ۱۶۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.
محمدی تصریح کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته، هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلاء به کرونا در استان ثبت نشده است.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون مجموع جانباختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه ۱۴۴۹ نفر است.
وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان کرمانشاه بستری و ۴۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.
انتهای پیام