استقبال از هدیه قرآنی در بیمارستان‌های انگلیس
کد خبر: 3951035
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

استقبال از هدیه قرآنی در بیمارستان‌های انگلیس

بیماران مسلمان بیمارستان‌های شرق لنکشایر در انگلیس از دریافت پخش‌کننده‌های MP3 حاوی تلاوتی از آیات قرآن و ادعیه اسلامی استقبال زیادی کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از لنکشایر تلگراف، این پخش‌کننده‌های MP3 که به شکل مکعب هستند تلاوت آیات قرآن را پخش می‌کنند و به بخش امور معنوی بیمارستان‌های شرق لنکشایر که وابسته به وزارت بهداشت بریتانیا هستند، اهدا شده‌اند. 

این پخش‌کننده‌ها که در آنها ادعیه اسلامی و تلاوت آیات قرآن ذخیره شده، از سوی تیم مراقبت معنوی برای حمایت از بیماران در پنج بیمارستان این منطقه توزیع شده است.
 
هفتاد پخش‌کننده قرآنی از سوی Guidance Hub، یک مؤسسه خیریه در منچستر  اهدا شده است. مو کنگرس، یک فعال محلی نیز از طریق تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و با اهدای صدها هدفون یکبار مصرف و  شارژر از پروژه مکعب قرآنی پشتیبانی کرد.
 
همراه داشتن دعا و تلاوت قرآن در كنار بستر آنها به ویژه برای بیماران مبتلا به کرونا كه بسیار ضعیف هستند و نمی‌توانند نماز بخوانند می‌تواند تغییر روحی بزرگی در آنها ایجاد كند.

فاضل حسن (Fazal Hassan)، هماهنگ‌کننده امور مساجد این منطقه گفت: ما از دریافت این هدایا بسیار خرسند شدیم؛ چرا که به حمایت عاطفی و روحی بیماران بستری مسلمان ما کمک زیادی می‌کند.

فاضل اضافه کرد: پروژه مکعب قرآنی، به نزدیکان بیماران ما احساس آرامش و راحتی زیادی می‌بخشد زیرا می‌دانند عزیزانشان در چنین برهه حساسی حمایت می‌شوند.
 
وی تصریح کرد ما از کارمندان بازخورد خوبی دریافت کرده‌ایم و وقتی خانواده‌ها هنگام تماس‌های ویدئویی خود تلاوت قرآن را می‌شنوند، تحت تأثیر این حرکت  قرار می‌گیرند.
انتهای پیام
captcha