یادواره «شهدای شهرداری» کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3951624
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

یادواره «شهدای شهرداری» کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه از برپایی یادواره شهدای شهرداری در اسفندماه همزمان با روز شهید خبر داد و گفت: این مراسم در صورت موافقت ستاد مقابله به بیماری کرونا در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با بیان اینکه سعی کرده‌ایم با تولید محتوایی لازم در حوزه فرهنگ شهادت و ایثار به ایفای وظیفه خود در تکریم جایگاه شهدا بپردازیم، اظهار کرد: شهدا سرمایه‌های ارزشمند این جامعه هستند و همه تلاشمان آن است تا در پیش‌برد مسیر آنان کوشا باشیم.

وی افزود: امروز اگر آرامشی هست و کشور قدرتی دارد که قدرت‌های بزرگ به آن اذعان دارند همه از برکت خون پاک شهدا است.

عبدالمالکی درادامه به برپایی یادواره شهدای شهرداری اشاره کرد و گفت: این یادواره همزمان با روز شهید، اسفندماه در صورت موافقت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: راه و خاطره شهدا سرمشق نسل امروز است. باید با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت راه و مسیر خود را انتخاب کنیم چرا که در شرایطی هستیم که باید آگاهانه و هوشیارانه قدم برداشت و خط سرخ شهادت به منزله مشعل نورانی این مسیر است.

وی اظهار کرد: شهدا جان خود را مخلصانه در کف دستان خود گذاشتند و در این راه عاشقانه به مقام شهادت نائل آمدند.

عبدالمالکی در پایان با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه این افتخار را دارد که با تکیه بر این فرهنگ نورانی ادامه دهنده راه شهدا باشد، گفت: در مجموعه فرهنگی شهرداری برای تحقق اهداف بلند مدیریت شهری با بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha