مشارکت دانش‌آموزان استثنایی البرز در پویش «با قرآن در خانه بمانیم»
کد خبر: 3951820
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

مشارکت دانش‌آموزان استثنایی البرز در پویش «با قرآن در خانه بمانیم»

رئیس آموزش‌ و پرورش استثنایی البرز بیان کرد: پویش «با قرآن در خانه بمانیم» ویژه دانش‌آموزان استثنایی استان از 12 تا 25 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

مشارکت دانش‌آموزان استثنایی البرز در پویش «با قرآن در خانه بمانیم»

عباس کشاورز، رئیس آموزش‌ و پرورش استثنایی البرز، 15 بهمن‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری پویش «با قرآن در خانه بمانیم» ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، اظهار کرد: این پویش با کمک مدرسه و اولیای دانش‌آموزان از ۱۲ بهمن‌ آغاز و تا ۲۵ بهمن‌ ادامه دارد.

وی، استعدادیابی، ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با آموزه‌های قرآنی را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست و گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با ارسال فیلم‌های دو دقیقه‌ای از تلاوت، تفسیر قرآن و یا با کشیدن تصویری از قصه‌های‌ قرآنی در این پویش مشارکت کنند.

رئیس آموزش‌ و پرورش استثنایی البرز در ادامه با تأکید بر اشاعه فرهنگ قرآنی در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، بیان کرد: نهادینه‌ کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن در ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی به‌منظور رشد و تکامل دینی دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

این مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان با الگو قرار دادن کتاب آسمانی در برنامه‌های زندگی خود در مسیر رشد و تعالی قرار می‌گیرند، یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در فضای مجازی بتوانیم با ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم اخلاقی و تربیتی قرآن به اهداف مدنظر دست یابیم.

انتهای پیام
captcha