پیام استاندار سمنان به مسابقات هم‌خوانی قرآن دانش‌آموزان
کد خبر: 3951872
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

پیام استاندار سمنان به مسابقات هم‌خوانی قرآن دانش‌آموزان

علیرضا آشناگر به مناسبت چهارمین دوره مسابقات سراسری همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور پیامی صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به مناسبت برگزاری چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی ویژه دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

«بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّ هذَا القُرآنَ یَهدی لِلَّتی هِیَ أَقوَمُ؛ همانا این قرآن، به راهی که استوارترین راه‌هاست، هدایت می‌کند.

خداوند متعال را شاکریم که در چهل و دومین سالی از پیروزی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ۱۳۹۹ «چهارمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی ویژه دانش‌آموزان ارجمند ایران اسلامی» با وجود محدودیت‌ها و مشکلات و موانع ناشی از بحران فراگیر کرونا به صورت مجازی و برخط با حضور ۱۴۰ دختر و پسر نخبه قرآنی از ۱۵ استان کشور در استان اخلاق‌مدار و متدین سمنان در حال برگزاری است.

بی‌تردید تمسک به قرآن کریم و غور در اقیانوس بی‌پایان این کتاب مقدس موجب رستگاری و فلاح و ضمانت‌گر سعادت و سلامت انسان‌ها و به ویژه قشر پرتلاش و ساعی دانش‌آموزی کشور خواهد بود.

امید که با اتکال به خداوند سبحان و در پرتو آیات روح‌بخش قرآن کریم و تعالیم اسلام ناب محمدی بیش از پیش شاهد رشد و اعتلای فرهنگ قرآنی و اسلامی در میان نسل جوان و نوجوان کشور و به ویژه دانش‌آموزان عزیز باشیم.

فرصت را مغتنم شمرده و برای تمامی دختران و پسران ارجمند شرکت‌کننده در این رویداد معنوی آرزوی موفقیت نموده و از تمامی دست‌ا‌ندرکاران و عوامل برگزارکننده این آیین ارزشمند در اداره‌کل آموزش و پرورش استان و سایر دستگاه‌های همکار کمال تشکر و قدردانی را دارم. 

علیرضا آشناگر

استاندار سمنان»

انتهای پیام
captcha