آیین اختتامیه جشنواره استانی «وارش» برگزار شد
کد خبر: 3952370
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

آیین اختتامیه جشنواره استانی «وارش» برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره استانی «وارش» با موضوع نماز همراه با تجلیل منتخبان جشنواره، امروز 18 بهمن برگزار شد.

ارسال 40 اثر به جشنواره استانی «وارش» /6 اثر انتخاب شدبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین اختتامیه جشنواره استانی «وارش» با موضوع نماز، امروز، 18بهمن‌ با حضور مدیران و امام جمعه شهرستان دلفان برگزار و از منتخبان این جشنواره تجلیل شد.

در این مراسم، یوسف نوری‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان، گفت: با فراخوان جشنواره استانی وارش، تعداد 40 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری،  شش اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شد.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت دهه فجر و با هدف ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان و جامعه و همچنین استعدادیابی صوت‌های برتر در سطح استان در حوزه اذان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان دلفان نیز در این مراسم، گفت: دستگاه‌های فرهنگی خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی هستند و باید با برگزاری چنین جشنوارهایی تلاش کنیم سپری در مقابل تهاجم دشمنان ایجاد کنیم چرا که اگر جوانان ما جذب نماز شوند از آسیب‌های اجتماعی مصون خواهند ماند.

در پایان این جشنواره نفرات برتر معرفی و با اهدا لوح سپاس و هدایایی از آنان تجلیل به عمل آمد. محمدطاها باقری از دلفان نفر اول، محمد حسین‌پور احدی از بروجرد و مهدی دارابی از دلفان مشترکاً دوم و محسن فرج‌الهی و ولی‌مراد خزایی مشترکاً سوم شدند.

همچنین، در بخش تقدیری نیز علی میرزایی از دلفان و جمشید حاتم‌زاده و فاطمه دریکوند در بخش خاطره‌نویسی نماز از شهرستان خرم‌آباد برگزیده شدند.

انتهای پیام
captcha