توزیع ۹۰ بسته معیشتی در سالروز ولادت امام علی(ع)
کد خبر: 3953917
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
از سوی مؤسسه راه قرآن انجام می‌شود؛

توزیع ۹۰ بسته معیشتی در سالروز ولادت امام علی(ع)

مدیرعامل مؤسسه راه قرآن از برنامه‌ریزی برای ششمین مرحله کمک‌های معیشتی در سالروز ولادت امام علی(ع) خبر داد و گفت: در این مرحله ۹۰ خانواده قرآنی از این کمک‌ها بهره‌مند می‌شوند.

محمدعلی مشهدی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت راه قرآن در گفت‌وگو با ایکنا، از برنامه‌ریزی برای ششمین مرحله کمک‌های معیشتی در سالروز ولادت امام علی(ع) خبر داد و گفت: منابع مالی این بسته‌ها از سوی خیران و کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.

وی افزود: در این مرحله 90 خانواده قرآنی مؤسسه از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد و هر بسته‌ به ارزش میانگین 400 تا 500 هزار تومان تخمین زده می‌شود.

مشهدی اظهار کرد: این کمک‌ها از زمانی که مقام معظم رهبری به بحث‌های کمک‌های معیشتی و مؤمنانه تأکید کردند، شروع شده است و در آخرین مرحله حدود 180 بسته معیشتی و بهداشتی به شهرستان منوجان ارسال کردیم.

وی بیان کرد: در مجموع حدود 300 میلیون تومان در قالب بسته‌های معیشتی موفق به جمع‌آوری کمک‌ها از خیران و توزیع آن‌ها میان نیازمندان شده‌ایم.

یادآور می‌شود، شعبه اصلی این مؤسسه در خیابان فیروزآباد شهر کرمان، شعبه دوم در خیابان آیت‌الله خامنه‌ای کرمان، شعبه سوم در شهرستان بم و شعبه چهارم در شهر تک‌رود واقع شده است.

انتهای پیام
captcha