اعلام فراخوان ارسال آثار به رویداد ملی «مثبت دو» در کردستان
کد خبر: 3954246
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

اعلام فراخوان ارسال آثار به رویداد ملی «مثبت دو» در کردستان

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان از برگزاری رویداد ملی «مثبت دو» در حوزه مسائل خانواده و جمعیت خبر داد و گفت: علاقه‌مندان از 10 بهمن‌ تا چهارم اسفند فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

توحید رستمی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعلام فراخوان ارسال آثار به رویداد ملی «مثبت دو» در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد ملی در حوزه مسائل خانواده و جمعیت و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این رویداد ملی افزود: تشویق به ازدواج، چالش ناباروری، معیشت و فرزندآوری، مقابله با پدیده تک‌فرزندی، مقابله با طلاق از محورهای این رویداد ملی بوده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان بیان کرد: علاقه‌مندان از 10 بهمن‌ماه تا چهارم اسفندماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

وی به مزایای این رویداد ملی اشاره کرد و یادآور شد: حمایت از طرح‌های منتخب، شرکت در کارگاه‌های کاربردی، مشاوره و منتورینگ تخصصی، شبکه‌سازی و آشنایی با افراد فعال و متخصص، اهدای جایزه به ایده برتر از مزایای این رویداد ملی بوده است.

انتهای پیام
captcha