موفقیت قرآن‌آموزان «قرآن‌لند» در حفظ جزء 30
کد خبر: 3954700
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

موفقیت قرآن‌آموزان «قرآن‌لند» در حفظ جزء 30

دانش‌آموزان قرآن‌آموز در پلتفرم مجازی «قرآن‌لند» در دوره‌ای 36 ساعته موفق به حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم همراه با مفاهیم آن شدند.

موفقیت قرآن‌آموزان «قرآن‌لند» در حفظ جزء 30به گزارش خبرنگار ایکنا، دوره حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در سامانه آموزش آنلاین قرآن‌لند متعلق به فرهنگسرای قرآن شهرداری تهران از ابتدای آذرماه برای دانش‌آموزان دختر دوره دبیرستان برگزار شد.

طول این دوره ۳۶ ساعت بود و به مدت سه ماه زیر نظر واحد آموزش فرهنگسرای قرآن و از سوی مهری رحمانی، کارشناسی ارشد تفسیر و حافظ کل قرآن برگزار شد.

با پایان‌یافتن ماه بهمن، ۱۳ نفر از دانش‌آموزان دختر قرآن‌آموز در این سامانه موفق شدند جزء سی ام قرآن کریم را حفظ و تثبیت کنند و مفاهیم آن را فراگیرند. همچنین بنابر پیش‌بینی‌ها تا پایان اسفندماه نیز بیش از ۳۰ دانش آموز دیگر، حافظ جزء سی‌ام قرآن خواهند شد.

بنابر این گزارش، در اولین دوره کلاس‌های آموزشی این سامانه، تعداد ۸۶ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان شهرهای تهران، زنجان، شهریار و شهرستان بوانات استان فارس شرکت داشته‌اند.

یادآور می‌شود، پلتفرم مجازی قرآن‌لند، سامانه‌ای آنلاین، کم‌هزینه و پرسرعت برای تدریس و فراگیری قرآن کریم است که فرهنگسرای قرآن شهرداری تهران به مدیریت رحیم خاکی، آن را راهبری می‌کند.

تاکنون اساتید و چهره‌های قرآنی همچون محمدرضا پورزرگری، صالح اطهری‌فرد و ... در این سامانه اقدام به تدریس کرده‌اند و بعد از این نیز، هر یک از اساتید و مدرسان قرآنی می‌توانند جهت استفاده از امکانات رایگان تدریس قرآن و بهره‌مندسازی دانش‌آموزان سراسر کشور از تجربیات خود، به سامانه قرآن‌لند اضافه شوند.

انتهای پیام
captcha