شکایت حزب اسلامی «نداء» هلند علیه دستگاه مبارزه با تروریسم این کشور
کد خبر: 3954728
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

شکایت حزب اسلامی «نداء» هلند علیه دستگاه مبارزه با تروریسم این کشور

حزب اسلامی «نداء» هلند از دستگاه امنیتی و مبارزه با تروریسم این کشور به دلیل درز اطلاعات امنیتی درباره ترکیه و ترک‌ها و مسلمانان مقیم این کشور شکایت کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از آناتولی، حزب اسلامی نداء هلند دیروز در بیانیه‌ای دستگاه مبارزه با تروریسم این کشور را متهم کرد که اطلاعات امنیتی مربوط به  مسلمانان ترکیه را در اختیار مطبوعات هلندی قرار داده است.

«نور الدین الوالی» یکی از شاخص‌ترین نامزدهای حزب اسلامی نداء در انتخابات پارلمانی هلند که قرار است در ماه مارس برگزار شود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که «وضعیت سلفی‌گری، جریان اسلامی، تروریسم، رجب طیب اردوغان و نهادهای اسلامی به یک شکل است و هدف از آن ایجاد رعب و وحشت است».

وی افزود: بدین ترتیب، سرویس امنیت و مبارزه با تروریسم هلند در خدمت امنیت ملی کشور نیست، بلکه یک کارزار سیاسی را در کشور مدیریت می‌کند و با این کار، بازی‌های سیاسی انجام می‌دهند. باید واقعیت‌ها برای اعتبارسنجی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور آشکار شود.

الوالی بر لزوم تحرک سیاستمداران در برابر این بازی‌های سیاسی تأکید کرد و افزود: هیچ سیاستمداری هلندی درباره درز چنین اطلاعات سیاسی مهم و حساس، آن هم یک ماه قبل از برگزاری انتخابات اظهار نظری نکرده که این غیر قابل قبول است.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha