کد خبر: 3955161
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

روز بدون فوتی کرونایی در کرمانشاه

روز بدون فوتی کرونایی در کرمانشاه رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته روز بدون فوتی کرونایی دیگر در کرمانشاه رقم خورد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته یک مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا و ۳۳ بیمار مثبت سرپایی در استان کرمانشاه شناسایی شدند.

وی افزود: تا این لحظه ۱۶۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ موردی از فوت بر اثر ابتلاء به کرونا در استان ثبت نشده است.

محمدی گفت: مجموع جان‌باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون یک هزار و ۴۷۴ نفر است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری و ۳۰ نفر پس از بهبود ترخیص شدند.

انتهای پیام
captcha