برپایی همایش ملی مجازی مؤسسات قرآنی در عراق
کد خبر: 3955265
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

برپایی همایش ملی مجازی مؤسسات قرآنی در عراق

همایش ملی مجازی مؤسسات قرآنی عراق به همت مرکز قرآن کریم آستان مقدس علوی امروز یکشنبه، 3 اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری مرکز قرآن کریم آستان مقدس علوی، همایش ملی مجازی مؤسسات قرآن کریم عراق امروز، 2 اسفند به همت مرکز قرآن کریم آستان مقدس علوی در نجف اشرف برگزار می‌شود.

در همین راستا هیئتی از مرکز قرآن کریم آستان مقدس علوی طی روزهای جمعه و شنبه با سفر به بغداد دعوتنامه‌های مسئولین قرآنی شرکت‌کننده در همایش ملی مجازی مؤسسات قرآنی را تقدیم کردند.

حسن العامری، عضو حوزه روابط خارجی مرکز قرآن آستان مقدس علوی گفت: هیئتی از مرکز قرآن کریم این نهاد عازم بغداد شد تا با دیدار از نهادهای قرآنی دعوتنامه‌هایی را به آنها برای مشارکت در همایش ملی مجازی نهادهای قرآنی ارائه دهد، همایشی که این مرکز در چارچوب فعالیت‌های هفتگی آستان مقدس برگزار می‌کند.

وی افزود: هیئت مذکور به مرکز قرآن کریم آستان مقدس کاظمیه، مرکز ملی علوم قرآن کریم دیوان وقف شیعی و دیوان وقف سنی رفت و ضمن ارائه دعوتنامه‌ها درباره راه‌های تحکیم روابط با این نهادها و همچنین فعالیت‌های قرآنی و کیفیت انجام و توسعه آن در سایه شیوع کرونا با آنها گفت‌وگو کرد.

همایش ملی مجازی مؤسسات قرآنی یکی از فعالیت‌های مرکز قرآن کریم آستان مقدس علوی است که در هفته قرآنی این نهاد و در آستانه سالروز ولادت امیرالمؤمنین، علی(ع) و هم‌زمان با نهمین سالروز تأسیس مرکز قرآن کریم این نهاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha