نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اردبیل برگزار خواهد شد
کد خبر: 3955743
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اردبیل برگزار خواهد شد

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت بزودی به‌صورت مجازی در اردبیل برگزار خواهد شد.

نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اردبیل برگزار خواهد شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، پنجم اسفندماه، گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت بزودی به صورت مجازی با مشارکت ۱۹۸۷ فعال قرآنی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در خصوص مکان و زمان آزمون از طریق سامانه اینترنتی quranedu.ir به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید.

وی افزود: ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان، به روز رسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته‌های مختلف آموزش قرآن و عترت از مهمترین اهداف این آزمون است.

طاهری اظهار کرد: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (2 رشته)، گروه معارف اهل بیت(ع) (3 رشته) و حفظ قرآن کریم (۹ رشته) برگزار خواهد شد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تاکید کرد: تاکنون مشارکت موسسه‌های قرآنی نیز همچون سال‌های قبل در مراحل ثبت نام این آزمون بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم همچون سال‌های قبل رتبه‌های برتر کشوری در مشارکت قرآن آموزان و موسسه‌های قرآنی را در این دوره از مسابقات را کسب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا آزمون به صورت مجازی برگزار خواهد شد تا علاوه برحفظ سلامت قرآن آموزان عزیز همگام با جریان توسعه فناوری‌های نوین این فرصت در مسیر اثر بخشی هرچه بهتر کمی و کیفی آموزه‌های قرآنی در جامعه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha