اجرای طرح آموزشی و بهداشتی «مهر باران» در کردستان
کد خبر: 3955824
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

اجرای طرح آموزشی و بهداشتی «مهر باران» در کردستان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اجرای طرح آموزشی و بهداشتی «مهر باران» به همت جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و گفت: ثبت‌نام برای این کارگاه آموزشی از 29 بهمن‌ آغاز شده و تا هشتم اسفند ادامه دارد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اجرای طرح آموزشی و بهداشتی «مهر باران» در قالب اردوهای جهادی به همت جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام برای این کارگاه آموزشی از 29 بهمن‌ماه آغاز شده و تا هشتم اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: زمان برگزاری طرح آموزشی و بهداشتی «مهرباران» از 10 تا 14 اسفندماه جاری در مناطق حاشیه شهر سنندج برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: برگزاری کلاس‌های کمک تحصیلی برای دانش‌آموزان و برگزاری کارگاه آموزش بهداشت و سلامت برای دانش‌آموزان و والدین از فعالیت‌های انجام شده در این طرح است.

وی افزود: دانشجویان علاقه‌مند که توانایی ارائه خدمت دارند می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت www.dastdardast.ir مراجعه کرده و یا به‌صورت حضوری به معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، معاونت فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و یا معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان مراجعه کنند.

آوج یادآور شد: این طرح با مشارکت آموزش‌و‌پرورش، کمیته امداد کردستان، بسیج دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سازمان دانشجویان شعبه کردستان، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه فرهنگیان کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha