اقامه نماز در ادارات با جدیت پیگیری شود
کد خبر: 3956144
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

اقامه نماز در ادارات با جدیت پیگیری شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم اقامه نماز در شرایط کرونایی تأکید کرد و گفت: اقامه نماز در ادارات با جدیت بیشتری دنبال شود.

امروز چهارشنبه ارسال شود// اقامه نماز در ادارات با جدیت پیگیری شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید‌احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، چهارشنبه ششم اسفندماه در نشست دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان لرستان که در سالن اجتماعات کمیته امداد استان برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت مولای متقیان، امام علی(ع)، اظهار کرد: اگر همه نیکی‌ها را به‌عنوان قله‌ای فرض کنیم، امیرالمومنین(ع) بر فراز آن قله است.

وی با یادآوری این مطلب که مردم ایران اسلامی را مردمانی ارادتمند و پیرو امام علی(ع) می‌شناسند، ادامه داد: سمت و سوی ما باید در راستای سیره علوی و تبعیت از آن حضرت باشد، چراکه راه سعادت و رستگاری پیروی از سیره و منش امام علی(ع) است.

وی نماز را کامل‌ترین شیوه شکرگزاری از خداوند متعال دانست و گفت: در اقامه نمازهای روزانه، ۱۰ مرتبه در نماز از خدا می‌خواهیم ما را به صراط مستقیم هدایت کند و ما را از راه «ضالین» و «مغضوبین» دور کند.

شاهرخی با اشاره به اینکه واژگان «ضالین» و «مغضوبین» که در سوره حمد به آنان اشاره شده است، با هم تفاوت دارند، اضافه کرد: ضالین کسانی هستند که از مسیر حق منحرف هستند، اما مغضوبین کسانی هستند که هم از مسیر حق منحرف هستند و هم دیگران را به انحراف می‌کشانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر لزوم توجه و اهتمام به اقامه نماز در ادارات، گفت: دبیران اقامه نماز زمینه اقامه نماز را در هر شرایطی برپا کنند، چراکه نماز وسیله تقرب به درگاه الهی است و محبت خداوند را در دل‌ها می‌نشاند.

وی بر لزوم شناسایی شیوه‌های اقامه باشکوه نماز در ادارات تأکید کرد و با اشاره به اینکه نماز موجب سلامت اداری می‌شود، افزود: در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا نماز در ادارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام
captcha