کنفرانس جهانی تحریم کالاهای فرانسوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3956933
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
در محکومیت اسلام‌ستیزی پاریس؛

کنفرانس جهانی تحریم کالاهای فرانسوی برگزار می‌شود

کنفرانس جهانی تحریم کالاهای فرانسوی در محکومیت مواضع اسلام‌ستیزانه پاریس با مشارکت اصلی اتحادیه جهانی علمای مسلمانان به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، علما، مبلغان و شخصیت‌های فکری و سیاسی مسلمان به دلیل مواضع پاریس در قبال اسلام و مسلمانان در حال برگزاری کنفرانس جهانی در مورد تحریم فرانسه هستند.

یک گروه از اعضای هیئت امنای اتحادیه جهانی علمای مسلمانان در این مراسم شرکت خواهند کرد که در رأس آنها علامه علی قر‌ه‌داغی، دبیرکل اتحادیه، شیخ محمد الحسن الدادو، محمد الصغیر، نواف تکروری و عمر قرقماز از دیگر اعضای اتحادیه هستند.

فعالیت‌های این کنفرانس با عنوان «تخلفات فرانسه و مواضع اسلامی» در حمایت از اسلام و پیامبر اکرم(ص) راه‌اندازی شده و پس از گذشت یکصد روز از پویش تحریم کالاهای فرانسوی و در مخالفت با قوانین جدیدی که علیه مسلمانان فرانسه وضع شده، راه‌اندازی شده است.

پیش از این اتحادیه جهانی علمای مسلمانان مجموعه فعالیت‌هایی را این زمینه داشته است که تازه‌ترین آن سمینار علمی «تحریم کالاهای فرانسوی از حرف تا عمل» است که دو ماه گذشته با مشارکت شماری از علمای برجسته امت اسلامی برگزار شد.

بر اساس بیانیه اتحادیه جهانی علمای مسلمانان، این ابتکارها با هدف پشتیبانی از تداوم تحریم کالاهای فرانسوی و در پاسخ به توهین امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و نظام این کشور به شأن و منزلت پیامبر اسلام(ص) است که اهمیت این سلاح متمدنانه و شواهد مشروعیت آن و مهمترین تأثیراتی را که تحریم بر تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و آموزشی داشته است، روشن می‌کند و چشم‌اندازی را ارائه می‌دهد که شامل راه‌های حمایت از تحریم به منظور رسیدن به اهدافش است.

پیش از این فعالان کشورهای مختلف منطقه نیز در دعوت به تحریم کالاهای فرانسوی در واکنش به مواضع نظام‌مند پاریس علیه مسلمانان کمپین‌هایی مردمی ترتیب دادند.

انتهای پیام
captcha