هدیه کتاب و اسباب‌بازی به کودکان مناطق محروم در خیریه شمس
کد خبر: 3957285
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

هدیه کتاب و اسباب‌بازی به کودکان مناطق محروم در خیریه شمس

گروه خیریه و جهادی شمیم مهر سبحان (شمس) پویش بانوی مهربانی را با هدف رفع نیاز کودکان مناطق محروم و نیازمند در خصوص اسباب بازی و کتاب در استان تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، به دستور معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مسئولیت اجرای پویش ملی بانوی مهربان با هدف جمع آوری اسباب بازی برای کودکان نیازمند و محروم در ایام کرونا با نظارت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران بر عهده گروه خیریه و جهادی شمیم مهر سبحان (شمس) قرار گرفت.

محمد نوری‌زاده، مدیرعامل خیریه شمیم مهر سبحان، در این خصوص اعلام کرد: پویش بانوی مهربانی با هدف رفع نیاز کودکان مناطق محروم و نیازمند در خصوص اسباب بازی و کتاب در استان تهران آغاز شده است.

وی افزود: یکی از گروه‌های سنی کشور که در اثنای کرونا به شدت آسیب دید کودکان هستند کودکان هم به دلیل حضور بیش از حد در خانه و دور از فضای مدرسه و نیز به دلیل شرایط سخت اقتصادی خانواده‌ها در یک‌ سال گذشته بیش از بزرگسالان آسیب دیدند و ما در خیریه شمس و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بر خود لازم دیدیم به طور جدی واسطه میان مردم دغدغه‌مند و خانواده‌های نیازمند شناسایی شده باشیم.

نوری‌زاده تصریح کرد: برای سهولت دسترسی خیران و علاقمندان مشارکت در این طرح پایگاه‌های خیریه شمس در نقاط مختلف تهران دایر است و دغدغه مندان می‌توانند به صورت حضوری به اهدای اسباب بازی و کتاب، هدایای نقدی و اعلام مشارکت در طرح اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سفیران خیریه شمس همه روزه از ساعت تا 10 تا 15 در محل‌های جمع‌آوری در تهران حضور دارند، گفت: فرهنگسرای ملل، فرهنگسرای ابن سینا، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای فردوس، مرکز آموزشی نور، مؤسسه طلیعه مهرطاها، مجتمع تجاری الماس کریمخان و مجتمع تجاری معین مال نقاط استقرار گروه جهادی شمس است و ما بی‌صبرانه منتظر حضور مردم خیرخواه هستیم.

مدیرعامل خیریه شمس ادامه داد: این طرح بزرگ با مشارکت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران و گروه جهادی و خیریه شمیم مهرسبحان در سطح استان تهران تا 29 اسفند سال جاری اجرا خواهد شد

انتهای پیام
captcha