انصارالله: دشمن مأرب را به لانه القاعده و داعش تبدیل کرده است
کد خبر: 3957498
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

انصارالله: دشمن مأرب را به لانه القاعده و داعش تبدیل کرده است

دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که ائتلاف سعودی جبهه مأرب را به لانه‌ای از لانه‌های داعش و القاعده که زیر چتر حمایتی ائتلاف تحت امر آمریکا می‌جنگند، تبدیل کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المسیره، در این بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله آمده است: مواضع واشنگتن یک چتر محافظتی را برای متجاوزان به یمن جهت ادامه هدف قرار دادن ملت یمن فراهم می‌کند.

در ادامه این بیانیه، تأکید شده که ائتلاف سعودی جبهه مأرب را به لانه‌ای از لانه‌های داعش و القاعده که زیر چتر حمایتی ائتلاف تحت امر آمریکا می‌جنگند، تبدیل کرده است.

دفتر سیاسی انصارالله افزود: دشمن از جبهه مأرب، حملات خود به بقیه استان‌ها مانند الجوف، صنعاء و البیضاء را آغاز کرده است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن همچنین در واکنش به تحریم جدید آمریکا علیه دو فرمانده نظامی وابسته به این جنبش اعلام کرد که عملکرد ایالات متحده با ادعاهایش درباره تمایل به برقراری به صلح در یمن تناقض دارد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تأکید کرد که آمریکا از طریق تحریم و دیگر ابزارها در حق ملت یمن دشمنی و علیه آنها می‌جنگند و تحریم‌های که ما آنها را به شدت محکوم می‌کنیم، هیچ‌گونه ارزش و اعتباری ندارد.

دولت آمریکا دیروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که دو فرمانده نظامی ارتش جنبش انصارالله را در فهرست تحریمی خود قرار داده است.

انتهای پیام
captcha