تقدیر دبیرکل حز‌ب‌الله لبنان از پیام تسلیت رهبری در پی درگذشت شیخ الزین
کد خبر: 3957789
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

تقدیر دبیرکل حز‌ب‌الله لبنان از پیام تسلیت رهبری در پی درگذشت شیخ الزین

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان از پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص تسلیت درگذشت رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المنار، دبیرکل حزب‌الله  از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای صدور پیام تسلیت  درگذشت شیخ احمد الزین، رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، سیدحسن نصرالله با صدور پیامی از طرف خود و به نیابت از همه برادران و علمای معزز، بازماندگان، ارادتمندان و شاگردان علامه مجاهد شیخ احمد الزین(ره) از پیام امام خامنه‌ای در خصوص تسلیت درگذشت آن عالم مجاهد، مقاوم، صبور، با اخلاص، صادق، وحدت‌طلب، دوستدار و وفادار در مسیر مقاومت، جهاد و وحدت اسلامی تقدیر کرد.

در پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان آمده است: ما  خدمت بزرگوار شما متعهد می‌شویم که راه این از دست رفته عزیز را ادامه می‌دهیم و برای تحقق اهداف و آمالی که به آن ایمان داشت و همواره برای آن می‌کوشید، تلاش مداوم داشته باشیم.

سیدحسن نصرالله در پایان این پیام خود تأکید کرد: ما همیشه دعا می‌کنیم که  خداوند سبحان به شما حضرت آقا طول عمر با عزت توأم با پیروزی و موفقیت در رهبری این امت و دفاع از شرافت و عزت آن در رویارویی با طاغوتیان جهان عطا فرماید.

انتهای پیام
captcha