حضور بچه‎‌های مسجد در عرصه‌های مختلف از اهداف طرح «ایران قوی» است
کد خبر: 3958370
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

حضور بچه‎‌های مسجد در عرصه‌های مختلف از اهداف طرح «ایران قوی» است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمانشاه با بیان اینکه در دومین سال فعالیت فهما محور فعالیت کانون‌های مساجد براساس طرح ایران قوی است، گفت: شناسایی و توانمندسازی استعداد‌های فرهنگی و هنری و حضور مؤثر و هدفمند بچه‌های مسجد در عرصه‌های مختلف از اهداف این طرح است.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با گرامیداشت ۱۸ اسفند، سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، اظهار کرد: کانون‌های مساجد در پیشبرد اهداف دینی و فرهنگی نظام اسلامی به خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به دیگر اهداف کانون‌های مساجد از جمله احیای کارکرد‌های مسجد، ترویج فرهنگ قرآنی، سیره نبوی و معارف و آموزه‌های اسلامی، افزود: حضور اهالی مسجد در عرصه‌های مختلف موضوعی ارزشمند است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمانشاه با بیان اینکه مساجد محور وحدت، توسعه معنوی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در هر منطقه هستند، گفت: امروز با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های یاد شده می‌توان به نتایج خوبی در جامعه دست یافت.

کلات‌پور با تأکید به اینکه مساجد کارکرد‌های بسیاری دارند به طرح ایران قوی اشاره کرد و افزود: در دومین سال فعالیت فهما محور فعالیت کانون‌های مساجد براساس طرح ایران قوی است. شناسایی و توانمندسازی استعداد‌های فرهنگی و هنری و حضور مؤثر و هدفمند بچه‌های مسجد در عرصه‌های مختلف از اهداف این طرح است.

وی تصریح کرد: طرح یاد شده با هدف برون سپاری فعالیت‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی در کشور اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان از راه‌یابی ۴ کانون فرهنگی ـ هنری استان به مرحله نیمه نهایی طرح یاد شده اشاره کرد و گفت: این حضور نشان از فعالیت و تلاش کانون‌های استان در برنامه‌های استانی و ملی دارد.

انتهای پیام
captcha