ضبط ۱۵۰۰ دقیقه برنامه قرآنی با کمک مؤسسات قرآنی بوشهر
کد خبر: 3958860
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

ضبط ۱۵۰۰ دقیقه برنامه قرآنی با کمک مؤسسات قرآنی بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از ضبط ۱۵۰۰ دقیقه برنامه قرآنی با کمک مؤسسات قرآنی این استان در قالب لیگ قرآنی برای پخش از سیمای مرکز استان خبر داد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به تشریح برنامه قرآنی طرح «ترنم وحی» پرداخت و گفت: افتتاحیه لیگ مسابقات مراکز قرآنی استان بوشهر در قالب این طرح ۱۸ اسفند ۹۹ برگزار و تولید این برنامه برای ماه مبارک رمضان آغاز شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، پس از اعلام فراخوان از ۳۴۰ مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی استان، و با روشن شدن نتایج مراحل ابتدایی مسابقه، ۳۲ گروه، شامل ۱۶ گروه در بخش بانوان و ۱۶ گروه در بخش آقایان به مرحله دوم که مرحله راهیابی به مسابقه است، راه پیدا کردند.

طاهری گفت: لیگ مسابقات مراکز قرآنی استان بوشهر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد و با برگزاری مسابقات بین گروه‌های مختلف، به ترتیب ۸ گروه، ۴ گروه و ۲ گروه به مراحل بعد، راه خواهند یافت.

وی تصریح کرد: این مسابقات با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای مرکز بوشهر در حال برگزاری است و در قالب سی برنامه ۵۰ دقیقه‌ای، در مجموع ۱۵۰۰ دقیقه برنامه قرآنی تهیه شده و در ایام ماه رمضان از سیمای مرکز استان پخش خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این برنامه در چهار محور حفظ، قرائت، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود و تولید آن تا پایان سال ۱۳۹۹ به اتمام خواهد رسید و به‌عنوان یکی از برنامه‌های شاخص قرآنی استان در ماه رمضان پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha