برگزاری مسابقه بین‌المللی «قاری جهانی قدس» در فلسطین
کد خبر: 3959539
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

برگزاری مسابقه بین‌المللی «قاری جهانی قدس» در فلسطین

دومین دوره از مسابقه بین‌المللی قرائت قرآن با عنوان «قاری جهانی قدس» به همت گروهی از جوانان فلسطینی در بیت‌المقدس برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از دارالحیاة، گروه «هنا القدس» متشکل از جوانان فلسطینی اهل بیت‌المقدس، از برگزاری دومین دوره مسابقه بین‌المللی «قاری جهانی قدس» خبر داد.
 
ثبت نام این مسابقه به مناسبت سالروز معراج پیامبر اسلام(ص) از روز جمعه، 22 اسفند آغاز شده و روز دهم ماه مبارک رمضان به پایان می‌رسد. نتایج این مسابقه نیز در روز 25 ماه مبارک رمضان اعلام و به برندگان جوایز نفیسی همراه با لوح تقدیر اعطا خواهد شد.
 
این گروه فلسطینی از طریق حساب‌های کاربری خود در شبکه اجتماعی فیسبوک و سایت گروه هنا القدس، از همه قاریان جهان خواسته است تا در این مسابقه بین‌المللی شرکت کنند.
 
شایان ذکر است که گروه «هنا القدس» نخستین دوره مسابقه قاری جهانی قدس را در سال 2016 میلادی برگزار کرد که در آن، 850 متسابق شرکت کردند و هیئت داوران پس از بررسی تلاوت‌هایی که از طریق اینترنت ارسال شده بود، 10 صوت را برای رقابت در مرحله 5 قاری برتر انتخاب کردند.
 
گفتنی است، «هنا القدس» گروهی متشکل از جوانان فلسطینی اهل بیت‌المقدس است که در جهت یکسان‌سازی تلاش‌ها و اقدامات در زمینه حمایت از شهر قدس فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حاج_طه_شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۵
0
0
با عرض سلام و احترام
چجوری میشه در این مسابقات شرکت کنیم؟؟؟
captcha