تولید محتوای مناسب در فضای مجازی؛ تأثیرگذار در حضور حداکثری مردم در انتخابات
کد خبر: 3959691
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴

تولید محتوای مناسب در فضای مجازی؛ تأثیرگذار در حضور حداکثری مردم در انتخابات

دبیر شورای فرهنگ عمومی زرندیه اظهار کرد: تولید محتوای مناسب در فضای مجازی برای تهییج و ترغیب مردم برای حضورحداکثری در انتخابات، جلسه با افراد تأثیرگذار از جمله ورزشکاران، هنرمندان و ... را از راهکارهای مؤثر عنوان کرد.

تولید محتوای مناسب در فضای مجازی؛ تأثیرگذار در حضور حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، امام جمعه زرندیه، عصر روز گذشته، 23 اسفند در هفتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نظامی است که با رأی مردم تشکیل و با رأی آنان است که مشروعیت یافته است. قطعاً ادامه مسیر انقلاب و تداوم این نظام الهی مستلزم همراهی و حضور همیشگی مردم است.

وی تصریح کرد: مردم فهیم و انقلابی شهرستان زرندیه به دلیل سبقه ولایی و ظلم ستیزی که داشته‌اند همواره در همه صحنه‌ها کنار نظام و انقلاب بوده و هستند. مدیران شهرستان باید با اقدامات مفید وسازنده در راستای جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت اجتماعی علاوه بر به دست آوردن رضایت عموم مردم شرایط حضور حداکثری آنان در انتخابات پیش رو را فراهم آورند.

سیامک سلیمانی، فرماندار زرندیه، هم در این جلسه از مدیران و رؤسای ادارات و نهادهای فرهنگی خواستار تشکیل جلسه با مجموعه‌های تحت پوشش، به ویژه افراد تاثیرگذار برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو شد.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزو معدود کشورهایی در جهان است که مقابل استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها ایستاده است و در این مسیر شهدای فراوانی را تقدیم کرده است. ازاین رو به حرمت خون شهیدان هم که شده باید در راستای حفظ نظام که از اوجب واجبات است قدم برداشت.

احمد جوانمرد، دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه هم بیان کرد: برخورد خوب و مناسب مسئولان و کارکنان ادارات با عموم مردم، پیگیری مطالبات عمومی مردم موارد بسیار ساده‌ای است که می‌تواند درصد رضایت‌مندی مردم از نظام را بالا ببرد.

وی تولید محتوای مناسب در فضای مجازی برای تهییج و ترغیب مردم برای حضورحداکثری در انتخابات، جلسه با افراد تأثیرگذار از جمله ورزشکاران، هنرمندان و ... را از راهکارهای مؤثر عنوان کرد.

یادآور می‌شود، حضور مدیران و مسئولان ادارات در مناطق مختلف شهرستان اعم از شهر و روستا با هماهنگی فرمانداری، جلسه با افراد  تأثیرگذار در خصوص ترغیب مردم برای حضور در انتخابات و نصب صندوق انتقادات و پیشنهادات در محل ادارات از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha