فتنه‌انگیزی «ضاحی خلفان» میان مسلمانان درباره مکه مکرمه
کد خبر: 3960460
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹

فتنه‌انگیزی «ضاحی خلفان» میان مسلمانان درباره مکه مکرمه

معاون رئیس پلیس دبی پس از انتشار یک سری توئیت‌های دروغین با هدف فتنه‌انگیزی و ایجاد دودستگی میان مسلمانان، خشم کاربران و فعالان شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، «ضاحی خلفان» در رشته توئیت‌های خود با هدف تحریک سعودی‌ها ادعا کرده که ایرانی‌ها و یمنی‌ها قصد اشغال مکه مکرمه را دارند و از اهل تسنن خواست از آن دفاع کنند.

در یکی از توئیت‌هایی که بیشتر شبیه به هذیان‌گویی است، آمده که «ای اهل تسنن، صدها هزار جنگجو جمع کنید و مکه را از هر طرف محاصره کنید و قسم بخورید که جان خود را (در راه حفظ مکه) فدا کنید؛ به طوری که ایران بداند ما چه کسانی هستیم»!

خلفان در توئیتی دیگر نوشت: «سربازان خود را از همه کشورهای اسلامی به جز ایران برای دفاع از بیت الله جمع کنید».

این توئیت‌های خلفان با واکنش بسیاری از کاربران عرب‌زبان مواجه شده است. کاربری به اسم «ساندا» در پاسخ به این توئیت‌های معاون رئیس پلیس دبی نوشت: «می‌خواهید نیم میلیارد جمعیت کشورهای عربی و دو میلیارد مسلمان جهان تسلیم آل نهیان و آل سعود شوند؛ آنهایی که اعلام کردند چیزی جز مزدور صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نیستند».

کاربر دیگری به نام «الاصیل الیمانی» نوشت: «و همچنین امارات خنجری مسموم در پهلوی جهان عرب است».

کاربر دیگری به اسم «رضوان مفضل» در تمسخر توئیت‌هلی ضاحی خلفان گفت: «خلفان فراموش نکن که پایگاه‌های نظامی آمریکا در خلیج فارس حفاظت از اماکن مقدس را تضمین می‌کند و سربازان آمریکایی تحت فرماندهی بایدن امنیت حجاج بیت‌الله الحرام و زوار مرقد حضرت رسول‌(ص) را تأمین می‌کنند؛ جایی نگرانی وجود ندارد!!».

انتهای پیام
captcha