شبکه اسلامی ویژه کودکان در اندونزی راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3960543
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

شبکه اسلامی ویژه کودکان در اندونزی راه‌اندازی می‌شود

یک شرکت رسانه‌ای تلویزیونی کانادایی از فردا، 29 اسفندماه، پخش شبکه ویژه کودکان با محتوای اسلامی را در اندونزی آغاز می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از یوردیجیتال وال، شرکت مسلم کیدز، پس از پخش موفقیت‌آمیز برنامه‌های خود در کانادا، آمریکا، استرالیا، انگلیس و مالزی، کار خود را در پرجمعیت‌ترین کشور اسلامی آغاز می‌کند.  

MuslimKids.TV یک شرکت نوپای کانادایی است که مقر آن در ادمونتون واقع است و برنامه‌هایی برای سرگرمی کودکان مبتنی بر ارزش‌های اسلامی را به خانواده‌های مسلمان جهان ارائه می‌دهد. این شرکت گواهینامه بهترین خدمات حلال رسانه‌ای 2020 را از سازمان همکاری اسلامی دریافت کرده است.

برنامه‌های این شبکه رسما از 19 مارس 2021 (جمعه 29 اسفند) با حضور وزیر جهانگردی و اقتصاد خلاق اندونزی و سفیر کانادا در این کشور آغاز می‌شود.

مایکل میلو رئیس این شبکه می‌گوید: همیشه برای والدین مسلمان، یافتن محتوای رسانه‌ای امن و همراستا با باورهای اسلامی دشوار بوده است. والدین مسلمان چه در اندونزی، خاورمیانه یا کانادا می‌خواهند ارزش‌های اسلامی در رسانه‌هایی که کودکان آنها با آن سر و کار دارند بازتاب داشته باشد.

وی افزود: ما اکنون در 60 کشور جهان مخاطب داریم. این یک فرصت بزرگ برای ماست که در اندونزی، پرجمعیت‌ترین کشور اسلامی با 225 میلیون جمعیت، کار خود را آغاز کنیم.

انتهای پیام
captcha