ارسال ۱۶۰ اثر مهدوی به جشنواره «شعر انتظار» استان مرکزی
کد خبر: 3960628
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

ارسال ۱۶۰ اثر مهدوی به جشنواره «شعر انتظار» استان مرکزی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه از ارسال بیش از ۱۶۰ اثر از ۵۴ شاعر کشور به چهاردهمین دبیرخانه جشنواره شعر انتظار خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و دبیر چهاردهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی از ارسال بیش از ۱۶۰ اثر از ۵۴ شاعر به این دبیرخانه جشنواره خبر داد.

وی اظهار کرد: آثار دریافتی از شاعران ۱۵ استان مرکزی، تهران، قم، گیلان، یزد، اردبیل، زنجان، لرستان، البرز، خوزستان، همدان، کردستان، اصفهان، آذربایجان غربی و فارس است. که توسط هیئت داوران جشنواره که متشکل از سه نفر از شاعران و صاحب نظران شعرو ادبیات کشور هستند، بررسی و ارزیابی شده و نفرات برتر و برگزیده در روز اختتامیه جشنواره که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد معرفی شده و با اهداء لوح، تندیس و جوایز نقدی تقدیر می‌شوند.

جوانمرد افزود: جشنواره شعر انتظار استان مرکزی یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین جشنواره‌های ادبی استان مرکزی است که هر ساله همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت قائم (عج) در استان مرکزی و به میزبانی شهرستان زرندیه برگزار می‌شود.

وی برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب برای گردهم آمدن فرهیختگان، ادیبان و شاعران آئینی استان مرکزی و کشور دانست که توانسته ثمرات بسیار زیادی را در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ و ادبیات مهدوی در پی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha