آغاز ثبت نام چهاردهمین دوره مسابقه «ان للمتقین مفازا» شبکه الکوثر
کد خبر: 3961090
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

آغاز ثبت نام چهاردهمین دوره مسابقه «ان للمتقین مفازا» شبکه الکوثر

ثبت نام از داوطلبان شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی تلویزیونی «ان للمتقین مفازا» شبکه جهانی الکوثر شروع شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه شبکه الکوثر، شبکه جهانی الکوثر امسال نیز همزمان با حلول ماه رمضان المبارک چهاردهمین دوره مسابقات قرانی مفازا را برگزار می‌کند.

به گفته مدیر گروه معارف اسلامی شبکه جهانی الکوثر، همزمان با سالروز میلاد با سرسعادت امام حسین(ع) ثبت نام از داوطلبان شرکت در طرح قرآنی مفازا آغاز شده است.

عباس رضوی افزود : ثبت نام از شرکت‌کنندگان تا پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه تلویزیونی مفازا می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی شبکه الکوثر و یا پایگاه اینترنتی برنامه «ان للمتقين مفازا» به این آدرس و جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال برنامه مفازا در پیام‌رسان‌های اجتماعی مراجعه کنند.

مدیر گروه معارف اسلامی شبکه جهانی الکوثر با بیان اینکه هر داوطلب باید پس از مراجعه به سایت شبکه فرم مربوط به شرکت‌کنندگان را پر کند، اضافه کرد: هر قاری شرکت‌کننده باید حداکثر دو دقیقه از نمونه تلاوت خود را هم بارگزاری کند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

رضوی این را هم افزود که در این دوره یک کمیته تخصصی همه تلاوت‌های ارسالی مخاطبان برنامه را ارزیابی می‌کند و پس از آن 96 تلاوت شاخص را برمی‌گزینند.

مدیر گروه علوم و معارف اسلامی شبکه کوثر از همه شرکت‌کنندگان خواست تا پیش از ثبت نام نهایی حتمًا دستورالعمل اجرایی را به خوبی مطالعه کنند.

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مفازا را داورانی ممتاز از کشورهای عربی و اسلامی در شب‌های ماه مبارک رمضان داوری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha