راه‌اندازی آب‌سردکن‌های سیار زمزم در مسجدالحرام
کد خبر: 3961094
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

راه‌اندازی آب‌سردکن‌های سیار زمزم در مسجدالحرام

ریاست کل امور مسجدالحرام از راه‌اندازی آب‌سردکن‌های سیار ویژه توزیع آب زمزم برای زائران و نمازگزاران در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «سیدتی»، همزمان با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، ریاست کل امور حرمین شریفین تصاویری از آب‌سردکن‌های سیار ویژه آب زمزم را در مسجدالحرام منتشر کرد که اخیراً از سوی  عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس، رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) و در چارچوب آمادگی‌ها برای ورود به ماه مبارک رمضان 1442 هجری قمری راه‌اندازی شده است.

ریاست کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) از طریق حساب رسمی خود در توییتر اظهار کرد که آب‌سردکن‌های سیار آب زمزم ساخته شده از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر زنگ‌زدگی، حاوی دو ظرف با مجموع ظرفیت 80 لیتر آب سرد و غیر سرد علاوه بر دو پمپ الکترونیکی است که به طور مداوم برای سلامت زائران مسجدالحرام استریل می‌شود.

این کلمن سیار همچنین با سهولت در محوطه حرم جابجا می‌شوند تا مطابق با بالاترین استانداردهای ایمنی، بهداشتی و اقدامات احتیاطی پیشگیرانه آب را به همه زائران برسانند.

شیخ السدیس گفت که آب‌سردکن‌های سیار جدید حاوی بطری‌های آب زمزم در چارچوب آمادگی‌های ریاست کل مسجدالحرام برای استقبال از عمره‌گزاران و نمازگزاران در ماه مبارک رمضان سال جاری است.

ریاست امور حرمین شریفین به‌تازگی از شروع کار مرکز تولید و توزیع آب زمزم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پس از یک سال توقف آن به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

انتهای پیام
captcha