تکذیب توزیع قرآن‌ بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مسجدالنبی
کد خبر: 3955609
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

تکذیب توزیع قرآن‌ بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مسجدالنبی

اداره کل امور مسجدالنبی فیلم‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی در خصوص توزیع قرآن‌های کاغذی در این مسجد بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را تکذیب کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الیوم، جمعان بن عبدالله العسیری، سخنگوی ریاست کل اداره امور مسجدالنبی تأکید کرد که این اداره پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کند و تدابیر لازم برای اقامه نماز در مسجد النبی و تشرف به حرم حضرت رسول‌ (ص) با صحت و سلامت را برای نمازگزاران اتخاذ می‌کند تا زائران و نمازگزاران در امنیت کامل از ویروس کرونا مصون مانده و تدابیر بهداشتی نیز رعایت شود.
 
وی تأکید کرد: فیلم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی درباره توزیع قرآن‌های کاغذی در مسجد النبی (ص) منتشر شده نادرست و مخالف تدابیر بهداشتی است که برای حمایت از نمازگزاران وضع شده است.
 
وی اظهار کرد: مصحف‌هایی در ورودی‌های مسجد النبی تعبیه شده که دارای بارکد خاص است تا زائران و نمازگزاران برای استفاده، این بارکد را بارگذاری کنند.
 
عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس، رئیس امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) چند روز پیش در بازدید از مسجد النبی در جریان اجرای تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از کووید 19 قرار گرفت.
 
وی در این بازدید تأکید کرد که تدابیر بهتر و پیشرفته‌تری برای خدمت رسانی به زائران و نمازگزاران مسجد النبی و حفظ سلامت آنان انجام خواهد شد و نیروهای امنیتی و سایر دستگاه‌ها نیز تمام تلاش خود را برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و قوانین وضع شده با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، به کار خواهند بست.
انتهای پیام
captcha