فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی شهید «حاج هوشنگ عبدالملکی» با صدور پیامی عروج یادگار هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت. 
به گزارش ایکنا از کردستان، سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیتالمقدس کردستان در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی شهید «حاج هوشنگ عبدالملکی» با پیامی عروج یادگار ۸ سال دفاع مقدس را تسلیت گفت. در متن کامل این پیام آمده است:
انالله و انا الیه راجعون.
جانباز و پاسدار رشید اسلام و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت حاج هوشنگ عبدالملکی، پس از سالها مجاهدت و ایثار به همرزمان شهیدش پیوست، این مجاهد فی سبیل الله سالهای متمادی از عمر خود را در جبهههای حق علیه باطل و پس از آن در عرصههای مختلف فرهنگی و اجتماعی حضوری مؤثر داشت و همواره در مسیر اطاعت از ولی فقیه و خدمتگزاری به مردم سپری کرد.
اینجانب عروج ملکوتی این مجاهد فی سبیل الله را به محضر مقام معظم رهبری ،مردم شهید پرور شهرستان قروه و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم یادشان گرامی و راهشان پررهرو باد.
جانباز و پاسدار رشید اسلام و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، حاج هوشنگ عبدالملکی از رزمندگان کردستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت و در روز پنجشنبه، پنجم فروردینماه دار فانی را وداع گفت.
انتهای پیام