آیه قرآن؛ شعار همایش سال در آمریکای شمالی
کد خبر: 3961809
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

آیه قرآن؛ شعار همایش سال در آمریکای شمالی

همایش سالانه شورای اسلامی آمریکای شمالی (ICNA) امسال در حالی برگزار می‌شود که آیه‌ای از قرآن شعار این همایش اعلام شده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ابوت اسلام، شورای اسلامی آمریکای شمالی (ICNA) اعلام کرد همایش ملی سالانه خود را که قرار است از 2 تا 4 آوریل 2021 ( 13 تا 15 فروردین) برگزار شود، برای دومین سال متوالی به صورت مجازی برگزار می‌کند.

در وب سایت این همایش آمده است: این فرصتی است که حق تعالی به ما داده است تا اختیار کامل خود را به دست او بسپاریم و مراقب رفتار خود چه از درون و چه از بیرون باشیم. بیایید در این سال جدید و امید جدید، در همایش ICNA شرکت کنیم تا عهد خود را با خداوند یادآوری کنیم؛ روحیه خود را بازسازی و تأکید کنیم که به خدا توکل داریم.

شعار همایش امسال آیه 3 سوره طلاق «وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ: هرکس بر خدا توکل نماید، خدا او را کفایت می‌کند» انتخاب شده است و سخنرانان این همایش شیخ یاسر بیرجاس، شیخ سراج وهاج، شیخ عمر سلیمان، دکتر الطاف حسین،  ایشا پرایم و زهرا بیلو خواهند بود.

تصمیم برای برگزاری مجازی این همایش به دلیل شیوع کووید 19 گرفته شده است که اثرات ویرانگر آن هنوز در سراسر کره زمین ادامه دارد و باعث تعطیلی کامل اجتماعات بزرگ می‌شود.

ICNA یکی از بزرگترین سازمان‌های غیرانتفاعی و مردمی مسلمانان در آمریکای شمالی است. این سازمان، پروژه‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های زیادی را برای کمک به اصلاح جامعه اجرا می‌کند. این سازمان از سال 1968 برای ایجاد روابط بین جوامع دینی و نژادی در آمریکای شمالی تلاش کرده است.

انتهای پیام
captcha