بسته بودن تفرجگاه‌های زنجان در روز طبیعت
کد خبر: 3962051
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹

بسته بودن تفرجگاه‌های زنجان در روز طبیعت

فرماندار شهرستان زنجان گفت: همه بوستان‌ها و تفرجگاه‌های زنجان در روز طبیعت برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع کرونا بسته است.

بسته بودن تفرجگاه‌های زنجان در روز طبیعترضا عسگری، فرماندار زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، رنگ شهرستان زنجان به نارنجی تغییر یافت و بنابراین محدودیت‌های تردد طبق دستورالعمل‌ها اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس ورود خودروهای غیربومی با پلاک غیرزنجان به این شهر و خروج خودروهای بومی از زنجان به سایر شهرستان‌ها و استان‌ها مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود و از آنجایی که این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع کرونا تدوین شده، از مردم تقاضا داریم از سفر خودداری کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهروندان برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌شان روز طبیعت را در خانه بمانند، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شهرداری‌ زنجان در روز طبیعت، همه بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌های شهرستان زنجان، از جمله مجموعه تفریحی گاوازنگ، سد حسن ابدال و سد تهم بسته خواهد شد.

فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه ظرفیت هتل سپهر و مهمان‌سراها به عنوان نقاهتگاه‌ها استفاده می‌شود، بیان کرد: تجمع و دورهمی در اماکن عمومی شهرستان زنجان ممنوع بوده و تخلف است و فعالیت رستوران‌ها به صورت بیرون‌بر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha