واکسیناسیون پاکبانهای شهر تهران از منطقه 9 آغاز شد. 
به گزارش ایکنا، به همت و تلاش مدیریت ارشد سازمان پسماند پایتخت و همکاری مدیران وزارت بهداشت، بالاخره واکسیناسیون پاکبانهای پایتخت آغاز شد.
واکسیناسیون پاکبانهای تهران از روز گذشته آغاز شده و قرار است 14 هزار پاکبان واکسینه شوند که اختصاص محموله واکسن به پاکبانها طی سه مرحله انجام خواهند گرفت که مرحله نخست آن از روز گذشته در منطقه 9 آغاز شده است.
همچنین، طی روزهای گذشته نیز واکسیناسیون کرونای تطهیرکنندگان بهشتزهرا(س) به صورت کامل انجام و برای رانندگان اتوبوس و کارکنان مترو نیز درخواست واکسیناسیون شده است.
انتهای پیام