روزنامه‌نگار پیشکسوت یزدی درگذشت
کد خبر: 3962644
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

روزنامه‌نگار پیشکسوت یزدی درگذشت

ملک‌مسعود ملک، روزنامه‌نگار پیشکسوت استان یزد و سردبیر هفته‌نامه ملک یکی از قدیمی‌ترین نشریات مکتوب استان و مدیرمسئول روزنامه عصر یزد درگذشت.

روزنامه‌نگار پیشکسوت یزدی درگذشتبه گزارش ایکنا از یزد، ملک‌مسعود ملک، روزنامه‌نگار پیشکسوت استان یزد و سردبیر هفته‌نامه ملک یکی از قدیمی‌ترین نشریات مکتوب استان و مدیرمسئول روزنامه عصر یزد درگذشت.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد در پیامی درگذشت این روزنامه‌نگار پیشکسوت استان را تسلیت گفت و صداقت، صمیمیت و شفافیت را از ویژگی‌های ممتاز و بارز شخصیتی آن زنده یاد عنوان کرد.‌

وی در این پیام آورده است: «خبر تلخ درگذشت روزنامه‌نگار پيشكسوت و انسان فرزانه زنده ياد ملک مسعود ملک موجب تأثر و تألم عميق اينجانب گرديد. هرگز نقش برجسته اين خبرنگار وارسته به واسطه يک عمر فعاليت رسانه‌ای در جهت كمک به اعتلاء و تداوم تاريخ رسانه‌های مكتوب در استان، از ياد و خاطره‌ها زدوده نخواهد شد و بي‌ترديد صداقت، صميميت و شفافيت كه از ويژگی‌های ممتاز و بارز شخصيتی آن مرحوم بود، همواره درس آموز همه سخت‌كوشان و عزيزان عرصه خبر و رسانه استان می‌باشد.

اينجانب اين ضايعه ناگوار را به خانواده گرامی و همه دوستداران و علاقه‌مندان ايشان به ويژه جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای استان يزد صميمانه تسليت عرض نموده، برای بازماندگان صبر جميل و برای آن عزيز سفر كرده حشر با اوليا و غفران و رحمت الهی را از درگاه حضرت سبحان مسئلت می‌نمايم».

انتهای پیام
captcha