دعوت کشیش مسیحی به حمایت از مسجدالاقصی
کد خبر: 3962726
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

دعوت کشیش مسیحی به حمایت از مسجدالاقصی

کشیش مسیحی عضو هیئت اسلامی مسیحی برای یاری مقدسات، از ملت‌های عرب و مسلمان خواست به ياری مسجد‌الاقصی بشتابند.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس نیوز، پدر مانوئل مسلم در پیامی به ملت‌های عرب و مسلمان، خواستار حمایت از مسجدالاقصی در برابر تجاوزات و تهدیدات رژیم صهیونیستی شد.

وی در این پیام خطاب به مسلمانان گفت: «ای مسلمانان آزاده در جهان عرب، اگر قدس اسیر باشد همه پایتخت‌های شما در اسارت خواهد بود.

وی خطاب به حاکمان مسلمان عرب گفت: اگر مسجدالاقصی در اثر حفاری‌ها و تهدید به تخریب از سوی صهیونیست‌ها به لرزه درآید، همه تاج و تخت شما در معرض نابودی و تخریب قرار خواهد گرفت.

مسلم به آن دسته از حاکمان عرب که اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی کرده‌اند نیز گفت: «ای حاکمان عرب سازشکار با اشغالگران، اگر اشغالگران صهیونیست به مقدسات شما بی‌حرمتی کنند، بدانید که در آغوش شما نیز بی‌حرمتی می‌کنند:.

وی خطاب به یک و نیم میلیارد مسلمان سراسر جهان تأکید کرد: «اگر شما با خواری و ذلت در مسجدالاقصی نماز بخوانید، بدانید که خداوند برای نماز و دعای شما ارزشی قائل نیست».

مانوئل مسلم افزود: «ای کسانی که در برابر اشغالگران ظالم ایستادگی می‌کنید، قدس باید شمشیر شما باشد و بدانید که هرکس قدس و مسجدالاقصی را عزیز و گرامی بدارد، خداوند او را عزت خواهد داد و یاری خواهد کرد».

این روحانی مسیحی خطاب به مسلمانان و مسیحیان فلسطینی گفت: «شما خودِ قدس هستید، اگر باقی بماند شما نیز باقی خواهید ماند و اگر نابود شود، شما نیز نابود می‌شوید. پس جان و مال خود را فدای قدس کنید».

وی در پایان تأکید کرد: قدس تاج سر ما و مایه عزت و افتخار ماست. کسی که قدسی آزاد ندارد، هیچگونه آزادی در فلسطین نیز نخواهد داشت.
انتهای پیام
captcha