هشدار قاضی‌القضات فلسطین نسبت به ادامه تجاوزات صهیونیستی
کد خبر: 3964610
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

هشدار قاضی‌القضات فلسطین نسبت به ادامه تجاوزات صهیونیستی

قاضی‌القضات و مشاور رئیس امور دینی و روابط اسلامی فلسطین ضمن هشدار نسبت به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی گفت که این تجاوزات به جنگی منجر خواهد شد که هیچ کس از آن در امان نخواهد ماند.  

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، محمود الهباش در بیانیه‌ای جنایت جدید نیروهای اشغالگر صهیونیست و حمله به مسجد‌الاقصی در زمان نماز عشاء و تراویح و در اولین روز ماه مبارک رمضان و همچنین قطع سیم‌های برق بلندگوهای منازه مسجدالاقصی برای جلوگیری از پخش اذان از بلندگوها، را به شدت محکوم کرد.
 
قاضی‌القضات فلسطین تأکید کرد: این جنایت به سلسله جنایات روزانه اشغالگران صهیونیست علیه مسجدالاقصی افزوده می‌شود. جنایاتی چون محاصره فلسطینیان و جلوگیری از زیارت مسجد‌الاقصی و بازسازی آن در ماه مبارک رمضان و احیای شب‌های این ماه مبارک. همچنین یورش‌های روزانه شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به بهانه انجام اعمال دینی یهود نیز به این جنایات افزوده می‌شود.
 
الهباش از جامعه بین‌المللی و سازمان‌های وابسته به سازمان ملل متحد به ویژه سازمان یونسکو خواست تا از مسجدالاقصی حمایت کنند. وی در عین حال هشدار داد که ادامه سکوت خوار‌کننده جامعه بین‌المللی در برابر جنایات صهیونیست‌ها در شهر قدس و به ویژه مسجدالاقصی نتایج وخیمی در بر خواهد داشت.
انتهای پیام
captcha