برگزاری آزمون شبیه‌سازی داوری مسابقات قرآن در اردبیل
کد خبر: 3962787
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

برگزاری آزمون شبیه‌سازی داوری مسابقات قرآن در اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: مرحله دوم آزمون شبیه‌سازی و ساماندهی داوران با شرکت ۲۰ داور آقا و بانو، همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون شبیه‌سازی داوری مسابقات قرآن کریم در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، روز گذشته 16 فروردین‌، با اشاره به مرحله دوم آزمون شبیه‌سازی و ساماندهی داوران، گفت: این مرحله روز پنجشنبه ۱۹ فروردین‌ماه با شرکت ۲۰ داور آقا و بانو، همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله اول این آزمون ۲۴ اسفندماه با شرکت ۴۳ نفر در استان اردبیل و به صورت مجازی برگزار شد که از این تعداد ۲۰ نفر به مرحله دوم (شبیه‌سازی داوری) راه یافتند‌.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، اظهار کرد: در مرحله دوم شرکت‌کنندگان فایل‌های تلاوت که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ارسال می‌شود را داوری می‌کنند.

این آزمون از ساعت ۸ تا ۱۸ روز پنجشنبه ۱۹ فروردین‌ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف برگزار می‌شود.

وی تعداد بانوان را ۱۱ و تعداد آقایان را ۹ شرکت کننده در این مرحله آزمون اعلام و بیان کرد: داوری در دو بخش قرائت و حفظ انجام می‌شود که بخش قرائت شامل تجوید، وقف و ابتداء، صوت و لحن خواهد بود.

ستوده، گسترش فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در استان را خوب ارزیابی و اظهار کرد: همکاری نهاد‌های فرهنگی و قرآنی در راستای افزایش تعداد برنامه‌های ارزشی قرآن‌محور و هم‌افزایی و همفکری نهاد‌های فرهنگی با هم در استان می‌تواند منجر به تربیت جامعه‌ای دینی مقارن با ارزش‌های معنوی شود.

انتهای پیام
captcha