دوره تربیت معلم قرآن در دانشگاه قم برگزار می‌شود
کد خبر: 3963018
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

دوره تربیت معلم قرآن در دانشگاه قم برگزار می‌شود

چهل و هفتمین دوره تربیت معلم قرآن کریم دانشگاه قم از سوی گروه فعالیت‌های قرآن و عترت این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، چهل و هفتمین دوره تربیت معلم قرآن کریم دانشگاه قم از سوی گروه فعالیت‌های قرآن و عترت این دانشگاه برگزار می‌شود. این دوره به مدت 7 هفته متوالی برنامه‌ریزی شده و زمان پایان کلاس‌ها، چهارشنبه، 29 اردیبهشت‌ماه تعیین شده است.

زمان برگزاری کلاس‌ها از ساعت 21 تا 22:30 تعیین شده و امتحانات آن نیز از اول تا پنجم خردادماه خواهد بود. این کلاس‌ها از طریق سامانه Adobe connect برگزار می‌شوند.

روزهای شنبه، کلاس صوت و لحن از طریق وبینار ویژه آقایان برگزار می‌شود و از طریق لینک webinar.qom.ac.ir/qorani  در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین کلاس صوت و لحن بانوان نیز روزهای شنبه برگزار می‌شود و از طریق لینک webinar.qom.ac.ir/farhangi در دسترس خواهد بود.

یکشنبه‌ها، کلاس تجوید نظری، ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود و دسترسی به آن از طریق لینک webinar.qom.ac.ir/qorani مقدور است.

روزهای دوشنبه نیز کلاس ترجمه و مفاهیم ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود و لینک دسترسی به آن webinar.qom.ac.ir/qorani   خواهد بود.

روزهای سه‌شنبه، کلاس تجوید عملی ویژه آقایان برگزار می‌شود و از طریق لینک webinar.qom.ac.ir/qorani   در دسترس شرکت‌کنندگان خواهد بود.

همچنین کلاس تجوید عملی ویژه بانوان روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود و لینک دسترسی به آن نیز webinar.qom.ac.ir/farhangi اعلام شده است.

چهارشنبه‌ها نیز کلاس روش تدریس روخوانی برگزار می‌شود و لینک دسترسی به آن نیز webinar.qom.ac.ir/qorani خواهد بود.

برای افرادی که حداقل معدل 15 را در امتحانات پایانی کسب کنند و بیش از یک جلسه غیبت نداشته باشند، گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha