لزوم بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان جوان در معرفی شهدا
کد خبر: 3963387
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان جوان در معرفی شهدا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: باید بیش از پیش از توانمندی و خلاقیت هنرمندان و نویسندگان جوان برای معرفی شهدا استفاده شود.

توانمندی هنرمندان جوان در معرفی شهدا مورد استفاده قرار گیردبه گزارش ایکنا از یزد، محمدصادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری استان یزد،  روز گذشته 20 فروردین در دیدار با امیراحمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی، این رویداد را فرصتی برای ارائه و مرور فعالیت‌های یک ساله این نهاد دانست و استفاده از ظرفیت رادیو و تلویزیون برای اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه‌های این هفته را خواستار شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و تلاش‌های صداوسیمای مرکز یزد در انعکاس و انتشار رویدادهای فرهنگی، هنری و ادبی استان، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که برخی از آن‌ها از طریق صداوسیما و بعضی نیز به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد.

امیراحمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، آمادگی رسانه ملی برای انعکاس و پوشش برنامه‌ها و فعالیت‌های این هفته را اعلام کرد.

پهلوانیان با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های هنری و ادبی استان، تولید کتاب با موضوع دفاع مقدس به همت نوجوانان یزدی را کاری ارزشمند و خوب دانست و بر معرفی و حمایت از آنان تأکید کرد.

وی با اشاره به شهدای شاخص ناشناخته استان، بیان کرد: باید بیش از پیش از توانمندی و خلاقیت هنرمندان و نویسندگان جوان برای معرفی شهدا استفاده شود.

یادآور می‌شود، در این دیدار تازه‌های نشر حوزه هنری یزد در سال 99 و اوایل فروردین امسال به مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد اهدا شد. تعدادی از این آثار توسط دانش‌آموزان نوجوان که در دوره‌های آموزش داستان‌نویسی این نهاد شرکت کرده‌اند، نوشته شده و نخستین اثر آنها محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha