ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مربیگری از سوی شیفتگان مهدی(عج)
کد خبر: 3963446
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مربیگری از سوی شیفتگان مهدی(عج)

ثبت‌نام سری جدید دوره‌های عمومی و تخصصی مربیگری از سوی شیفتگان مهدی(عج) کازرون استان فارس آغاز شد.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام سری جدید دوره‌های عمومی و تخصصی مربیگری شامل زبان عربی با رویکرد مکالمه، دوره تربیت مربی قرآنی کودک همراه با آموزش‌های تکنیک‌های مهارت‌های مؤثر ارتباطی و دوره تخصصی تربیت مربی تجوید و صوت و لحن از سوی مؤسسه شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون استان فارس آغاز شد.

از دیگر دوره‌های آموزشی می‌توان به بیان مفاهیم قرآن، دوره آموزشی تفسیر، شرح و تفسیر خطب و کلمات قصار نهج‌البلاغه و دوره آموزشی مهدویت اشاره کرد.

بنابر گفته معصومه گلستان، مدیر مؤسسه قرآنی شیفتگان مهدی(عج) «این دوره‌ها به دلیل شرایط پیش آمده از کرونا به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار شد. علاقه‌مندان برای حضور در ترم بهار می‌توانند مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی و عنوان دوره مورد نظر را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره۰۹۱۷۸۸۴۵۵۴۸ ارسال کنند.»

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه در نیمه دوم سال گذشته پرداخت و گفت: ادامه طرح ملی آموزش تضمینی مکالمه عربی، با هدف ایجاد انگیزه و تسلط به زبان عربی به منظور تبلیغ دین، به صورت غیر حضوری و با تدریس علی زندنیا برگزار شد که ترم سوم گروه اول و ترم دوم گروه دوم از نیمه فروردین‌ماه 1400 آغاز شده است.

برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به صورت آنلاین، تشکیل گروه‌های مجازی فرهنگی شیفتگان مهدی(عج) در واتساپ، تشکیل گروه مهدویت شیفتگان مهدی(عج) و آموزش رایگان مربی، طرح اطعام غدیر در عید سعید غدیر ویژه ایتام و نیازمندان، توزیع بسته‌های معیشتی در اول هر ماه به ایتام و نیازمندان و اجرای طرح یکساله ارتقای داوران و مربیان شهرستان کازرون که دوجلسه آن، پیش از کرونا(در سال 1398) به صورت حضوری برپا و در سال 99 به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار شد در سال جدید نیز به صورت آنلاین ادامه پیدا خواهد کرد.

یادآور می‌شود، دفتر اصلی مؤسسه شیفتگان حضرت مهدی(عج) در کازرون، خیابان بسیج، واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha