برگزاری انتخابات مجمع سالیانه مؤسسات قرآنی اصفهان در تیرماه
کد خبر: 3963740
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

برگزاری انتخابات مجمع سالیانه مؤسسات قرآنی اصفهان در تیرماه

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات قرآنی و عترت اصفهان از برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره در سال 1400 خبر داد و گفت: انتخابات مجمع سالیانه مؤسسات قرآنی این استان با توجه به شرایط شیوع کرونا در اوایل تیرماه برگزار می‌شود.

حسین خاکساری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره در سال 1400 با حضور اکثریت اعضا خبر داد و گفت: بنا شد مجمع سالیانه مؤسسات قرآنی این استان برای انتخابات جدید با توجه به شرایط شیوع کرونا بعد از ماه رمضان و در اوایل تیرماه برگزار شود.

وی افزود: نکته دیگر درخصوص بانک جامع اطلاعات قرآنیان بود که نظرات اعضای مدیره اخذ شد و کارهای اجرایی آن از طریق جهاددانشگاهی پیگیری و عملیاتی می‌شود. مبحث بعدی انتخاب خادمان قرآن بود که قبلاً اطلاع‌رسانی شده بود تا افراد واجد شرایط فرم‌هایی که از وزارت‌خانه ارسال شده است را تکمیل کنند، این اطلاعات به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌رود و در نشستی که با حضور مسئولان اتحادیه است نفرات برتر معرفی می‌شوند و بحث‌های بعدی‌اش ادامه پیدا می‌کند.

خاکساری بیان کرد: بحث بعدی درخصوص طرح‌های قرآنی بود که اتحادیه کشوری آن‌ها را به اتحادیه‌های استانی کل کشور ارسال کرده است و ما باید به مؤسسات سهمیه بدهیم، طرح‌ها شامل طرح آموزش عمومی قرآن، محصولات قرآنی، تولیدات فضای مجازی و توانمندسازی مدیران مؤسسات بود، برخی از این طرح‌ها مثل توانمندسازی مدیران مؤسسات به دلیل شرایط کرونایی بنا شد وقتی اوضاع بهتر شد، انجام شود، ولی مابقی چون بیشتر در فضای مجازی هم انجام می‌شود، مشکل خاصی ندارند، ابلاغ شده و سهمیه‌ها به مؤسسات اعلام شده است.

وی گفت: نکته دیگر بحث خادمیاران رضوی بود، خادمیاران آستان قدس یک کانون قرآن دارند که در کل کشور است و در اصفهان نیز حدود 300 نفر هستند، طی تفاهم‌نامه‌ای با مرکز خادمیاری آستان قدس رضوی کارهایش با مشارکت اتحادیه انجام شده، گزارشی ارائه و بنا شد در سال 1400 از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha