دعوت از ۲۰۰ مرکز اروپا و آمریکا برای معرفی خادمان قرآن
کد خبر: 3964075
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

دعوت از ۲۰۰ مرکز اروپا و آمریکا برای معرفی خادمان قرآن

مرکز اسلامی انگلیس در چارچوب اجرای «نخستین دوره انتخاب و تجلیل از خادمان قرآن کریم در غرب»، از ۲۰۰ مرکز اسلامی مستقر در قاره‌های اروپا و آمریکا دعوت کرد که خادمان قرآن کریم را به این مرکز معرفی کنند.

به گزارش ایکنا، مرکز اسلامی انگلیس از ۲۰۰ مرکز اسلامی مستقر در قاره‌های اروپا و آمریکا دعوت کرده است تا خادمان قرآن کریمی را که در کشور یا منطقه محل استقرار خود می‌شناسند به دبیرخانه خادمان قرآن کریم در غرب که در مرکز اسلامی انگلیس مستقر است، معرفی کنند.

بنا به اعلام مرکز اسلامی انگلیس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدهاشم موسوی، رئیس مرکز اسلامی انگلیس در نامه‌هایی که به همین منظور خطاب به رؤسای مراکز و امامان مساجد اروپا و آمریکا ارسال شده است، ضمن برشمردن اهداف و کارکردهای این فراخوان، بر ضرورت مشارکت گسترده مراکز اسلامی به منظور شناسایی خادمان برجسته قرآن در غرب تأکید کرد.

در این نامه، از مراکز اسلامی مختلف خواسته شده است افرادی را که در یکی از زمینه‌های آموزش، پژوهش، هنر، فناوری و رسانه و مدیریت فعالیت‌های قرآنی، خدمات یا محصولات برجسته‌ای داشته‌اند به صورت آنلاین در قالب فرمی که در نشانی https://forms.office.com/r/EtMwNpWUp0  قابل دسترس است، معرفی کنند.

گفتنی است؛ فراخوان نخستین دوره انتخاب و تجلیل از خادمان قرآن کریم در غرب به همت مرکز اسلامی انگلیس اعلام شده و قرار است که نخستین گروه از این خادمان، در ماه رمضان سال جاری معرفی و مورد تجلیل قرار بگیرند.

اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان در پایگاه اینترنتی مرکز اسلامی انگلیس به نشانی www.IC-EL.UK  قابل دسترسی است.

انتهای پیام
captcha