آخرین قسمت مجله صبحگاهی «تسنیم» پخش شد / از سرگیری پس از ماه مبارک رمضان +صوت
کد خبر: 3964118
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

آخرین قسمت مجله صبحگاهی «تسنیم» پخش شد / از سرگیری پس از ماه مبارک رمضان +صوت

آخرین قسمت مجله صبحگاهی «تسنیم» رادیو قرآن، صبح امروز، 24 فروردین‌ماه پخش شد و این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان پخش نخواهد شد و پخش آن پس از عید فطر از سرگرفته می‌شود.

به گزارش ایکنا، آخرین قسمت مجله صبحگاهی «تسنیم» شبکه رادیویی قرآن  امروز، 24 فروردین‌ماه با اجرای هادی ربیعی، کارشناس مجری شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن به روی آنتن رفت.

این برنامه با رویكرد اطلاع‌رسانی با بخش‌هایی چون پخش قطعات و شاهکارهای تلاوت قاریان جهان اسلام، صفحه نور (تلاوت روزانه یک صفحه از کلام وحی)، پرداختن به مسائل روز و مناسبت‌های روزانه، قطعه از سخن بزرگان و علما متناسب با مسائل مبتلا به جامعه چون رزق حلال و ... از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به سمع و نظر شنوندگان رادیو قرآن می‌رسد که با توجه به شروع ماه مبارک رمضان، این مجله صبحگاهی پخش نخواهد شد.

برنامه امروز با حال و هوای ماه مبارک رمضان و بعضا پخش قطعات و فرازهای رمضانیه از قراء جهان اسلام و تواشیح‌های صلوات و وداع با ماه شعبان و تأکید بر زمزمه فروان این دعا «اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ» در این روز پایانی شعبان، ارتباط با استان کرمان و اطلاع از آداب و رسوم و تغذیه و سفره‌های افطاری و سحری کرمانی‌ها در این ماه  و ... همراه بود.

کد

یادآور می‌شود، مجله صبحگاهی «تسنیم» به صورت زنده از ساعت ۷ تا ۸ صبح از رادیو قرآن(موج اف ام، ردیف ۱۰۰ مگاهرتز) تقدیم شنوندگان می‌شود.

انتهای پیام
captcha