«دوره مربی قرآنی» به صورت مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3964218
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

«دوره مربی قرآنی» به صورت مجازی برگزار می‌شود

امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری گروه تعلیم و تربیت مرکز راهبری برهان و دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان تهران «دوره مربی قرآنی» را در شب‌های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با همکاری گروه تعلیم و تربیت مرکز راهبری برهان و دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان تهران، «دوره مربی قرآنی» را در شب‌های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برای اساتید، معلمان، مبلغان، مربیان کانون‌های تربیتی و قرآنی و علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

این دوره مجازی از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۳ تا ۲۴ با محوریت موضوعاتی همچون نگرش توحیدی در جریان تربیت، قواعد عالم در حوزه تربیت، اصول مربیگری و تربیت اجتماعی براساس سی سوره از قرآن کریم از سوی جمعی از پژوهشگران و اساتید حوزه علمیه مشکات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام دوره به نشانی اینترنتی https://b۲n.ir/d۹۰۰۱۸ مراجعه کنند یا در کانال دوره در شبکه‌های اجتماعی ایتا و بله به نشانی https://eitaa.com/Ft_Nahad۵ و https://ble.ir/ft_nahad۳ عضو شوند.

همچنین شرکت کنندگان در این دوره، گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد.
فوری/ «دوره مربی قرآنی» ویژه بانوان برگزار می‌شود
انتهای پیام
captcha