آخرین جزئیات از حمله به کشتی اسرائیلی در سواحل امارات
کد خبر: 3964349
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰

آخرین جزئیات از حمله به کشتی اسرائیلی در سواحل امارات

منابع خبری از هدف قرارگرفتن یک کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در نزدیکی بندر فجیره امارات خبر دادند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رویترز، یک فروند کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در ساحل بندر فجیره امارات هدف حمله قرار گرفت.

خبرگزاری یو نیوز لبنان گزارش داده که این کشتی حامل خودرو بوده و ۴۸ ساعت پیش در بندر مینا الاحمدی کویت بوده است. به گفته منابع اسرائیلی این کشتی در مالکیت شرکت صهیونیستی RAY SHIPPING است و با پرچم کشور باهاما تردد می‌کند.

بر اساس اطلاعات مندرج در پایگاه اینترنتی vesselfinder این کشتی از ساعت 23:30 دیشب به وقت محلی در بندر فجیره لنگر انداخته است.

یکی از خبرنگاران شبکه صهیونیستی کان، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر مدعی شد که کشتی مذکور با موشک هدف قرار گرفته است. کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل نیز به نقل از منابع امنیتی از پرتاب یک موشک ایرانی به سوی این کشتی در خلیج فارس گزارش داد و مدعی شد این حمله تلفاتی نداشته و خسارات اندکی به کشتی وارد شده است.

مقام‌های اسرائیلی هنوز واکنشی رسمی به گزارش‌ حمله به این کشتی نشان نداده‌اند اما تلویزیون دولتی اسرائیل به نقل از مقام‌های این کشور، انگشت اتهام را به سوی ایران نشانه رفت.

وزارت حمل‌ونقل اسرائیل اعلام کرده که از خبرهای مربوط به حمله به کشتی اسرائیلی آگاه است اما هنوز نمی‌تواند آن را رسما تایید کند چون اطلاعات فوری از امارات نگرفته است.

سازمان عملیات تجارت دریایی بریتانیا نیز اعلام کرد که از حمله به کشتی اسرائیلی آگاه است و از کشتی‌های دیگر می‌خواهد با احتیاط زیاد در این مسیر تردد کنند.

انتهای پیام
captcha